PASŪTĪJUMI
Kāds ir paredzamais piegādes laiks?
Paredzamais piegādes laiks ir 1-2 darba dienas.
Kā es varu izsekot savam pasūtījumam?
Jūs varat izsekot savam pasūtījumam, noklikšķinot šeit
Vai es varu atcelt savu pasūtījumu?
Diemžēl nav iespējams atcelt pasūtījumu, jo mēs cenšamies to apstrādāt un nosūtīt pēc iespējas ātrāk. Ja jums vairs nav nepieciešama pasūtītā prece, lūdzu, ierosiniet atgriešanu, sazinoties ar klientu apkalpošanas dienestu. Mūsu komanda palīdzēs jums veikt šo procedūru un organizēs naudas atmaksu.
Es vēlos mainīt kontaktinformāciju / piegādes adresi
Mana konta sadaļā varat mainīt kontaktinformāciju / piegādes adresi, taču tas nemainīs piegādes adresi un kontaktinformāciju pasūtījuma piegādei.
Pēc pieteikšanās savā klienta kontā varat mainīt savu personisko informāciju apgabalā "Profils" un mainīt adresi apgabalā "Adrešu grāmata".
Es vēlos mainīt pasūtījuma piegādes datumu?
Diemžēl tas nav iespējams.
Ja esat izveidojis Brother Online kontu vietnē store.brother.xx , informāciju par saviem pasūtījumiem varat apskatīt savā klienta kontā.
ATGRIEŠANA UN NAUDAS ATMAKSA
Kāda ir atgriešanas politika?
Ja prece joprojām ir oriģinālajā stāvoklī, mēs pieņemam preces atgriešanu bez maksas, ievērojot turpmāk izklāstīto politiku, kurā ietverta arī godprātīgas lietošanas politika. Ja jūs atgriežat preci, pieprasot atmaksāt naudu 28 dienu laikā pēc preces piegādes, mēs jums pilnībā atmaksāsim naudu, izmantojot sākotnējo maksājuma veidu. Visas preces tiek pārbaudītas atgriešanas brīdī. Lai saņemtu pilnu atmaksu, visas preces mums ir jānosūta atpakaļ lietošanai derīgā stāvoklī un oriģinālajā iepakojumā.
Tintes kasetnes, tonera kasetnes vai lentes, lūdzu, iepakojiet atkārtoti ārējā kartona iepakojumā, lai novērstu oriģinālā iepakojuma bojājumus. Neuzlīmējiet nekādas atgriešanas vai iepakojuma etiķetes tieši uz kārtridža kastes. Mēs pieņemam tikai preces, kas iegādātas mūsu tīmekļa vietnē, mēs nevaram pieņemt preces, kas iegādātas no tirdzniecības partneriem. Lūdzu, sūtiet preces atpakaļ tieši viņiem saskaņā ar viņu noteikumiem un nosacījumiem.
Mēs nepieņemam atpakaļ nevēlamu preču atgriešanu pēc attiecīgā atgriešanas termiņa, kā norādīts iepriekš. Ja esat saņēmis nepareizu vai bojātu preci, lūdzu, sazinieties ar mums (skatiet, kā atgriezt preci zemāk), paskaidrojot atgriešanas iemeslu, un mūsu pārstāvji palīdzēs to atrisināt.
Lūdzu, sazinieties ar mūsu Klientu aģentiem, izmantojot Tiešsaistes tērzēšanas pakalpojumu vai zvanot. Mūsu aģents kopā ar jums pārbaudīs dažas lietas un izsniegs RMA numuru (atgriešanas atļaujas numuru), kā arī izskaidros jums, kas nepieciešams, lai prece tiktu nogādāta atpakaļ pie mums, vai nu paņemot preci, vai izmantojot kādu no mūsu pārvadātāju piedāvātajiem ērtajiem nodošanas pakalpojumiem.
Kāda ir atmaksas politika?
Tiklīdz atgrieztā prece būs saņemta un mūsu pārbaudīta, jums tiks atmaksāta pirkuma summa. Mēs cenšamies atmaksāt naudu 14 dienu laikā pēc atgrieztās(-o) preces(-u) saņemšanas.
KONTA IESTATĪJUMI
Kā es varu saņemt rēķinu par savu pasūtījumu?
Jūsu rēķins tiks nosūtīts pa e-pastu pēc pasūtījuma pieņemšanas, un jūs varat arī apskatīt rēķinu savā kontā.
Kā es varu mainīt savu e-pasta/pierakstīšanās informāciju?
Jebkurā laikā varat mainīt savu e-pasta adresi, pieslēdzoties savā klienta kontā.
Kā es varu mainīt savus rekvizītus/adreses informāciju?
Jūs varat mainīt savas adreses datus savā klienta kontā.
PIEGĀDE UN SAVĀKŠANA
Manā pasūtījumā trūkst preču?
Ja ir problēmas ar jūsu pasūtījumu, lūdzu, sazinieties ar klientu apkalpošanas dienestu.
Mans pasūtījums ir saņemts, bet tas ir nepareizā prece/produkts?
Ja ir problēmas ar jūsu pasūtījumu, lūdzu, sazinieties ar klientu apkalpošanas dienestu.
Pasūtījums ir norādīts kā piegādāts, bet es to neesmu saņēmis?
Ja ir problēmas ar jūsu pasūtījumu, lūdzu, sazinieties ar klientu apkalpošanas dienestu.